Якщо у Вашому розпорядженні автопарк з різновидом техніки, то самостійно проконтролювати реально спожите пальне по конкретному транспортному засобу дуже затратно і складно. Цим охоче користуються недбайливі підлеглі вдаючись до різних способів для відображення завищених показників з метою отримати додатковий заробіток на "економії".
створена для запобігання подібних випадків і складається з наступних компонентів:
Витратомір або лічильник витрати пального визначає кількість фактично використаного дизельного палива і передає інформацію на трекер. Витратомір є найточнішим і результативним пристроєм з усіх наявних приладів по контролю витрат пального.
Датчик рівня пального використовується для визначення кількості пального в баці та передає дані трекеру доповнюючи показники витратоміра.
GPS трекер підтримує зв’язок з сервером і передає йому окрім розташування, швидкості й маршруту транспортного засобу інформацію отриману від підключених датчиків.
Моніторинг транспорту сервіс по цілодобовому наданню інформації про транспортний засіб, а саме:
Розташування транспортного засобу;
Зупинки, поїздки, швидкість, пройдений маршрут;
Миттєвий звіт за потрібний період. На протязі року інформація про всю підключену техніку зберігається на сервері;
Додаткові опції залежать від конкретного транспортного засобу.
Економія на усуненні перевитрат пального складає ~20%
Точність вимірювань 99%
Результат за 2 тижні
Гарантія на встановлене обладнання 24 місяці
Місткісний датчик рівня пального складається з порожнистої трубки й електрода всередині неї. При заливанні пального в бак, через отвори в трубці паливо потрапляє всередину датчика рівня пального (ДРП) змінюючи таким чином ємність конденсатора. На зміну показників ємності реагує датчик і передає інформацію на GPS трекер.
Витратомір складається з камери, плаваючої шайби, датчика Геркон, або датчика Холла. Пальне тече по колу камери обертаючи шайбу, тим самим створюючи імпульси. Електроніка підраховує кількість імпульсів від лічильника з подальшою передачею отриманої інформації на трекер.
GPS трекер постійно знаходиться на зв'язку із супутником і передає зібрану інформацію від датчиків, а також маршрут з координатами транспорту на сервер для зберігання. Збережена інформація доступна для обробки і аналізу 24 години на добу.
Система моніторингу надає достатній перелік інформації по техніці для подальшого аналізу і обробки.
Основні параметри
Робота з геозонами: створення, видалення, редагування;
Поточне положення і стан транспорту з переглядом пересування по трекам;
Миттєві звіти по усіх параметрам транспорту за вказаний період;
Створення оптимізованих маршрутів руху;
Закріплення за транспортом водіїв, пасажирів, причепів;
Створення повідомлень чи задач по графіку.
Система Контролю Витрати Пального є найкращим інструментом по боротьбі з перевитратами ПММ, але також потрібно брати до уваги що без належного контролю, стеженням за наявністю пломб і своєчасного реагування на всі втручання водіїв в роботу системи домогтися позитивного результату буде неможливо.
Зі сторони водіїв робляться різні спроби обійти захист, або скомпрометувати роботу системи. В статті Способи обійти ДРП, або до чого призводить відмова від витратомірів детально описані ключові моменти.
У разі несвоєчасного очищення, або заміні фільтрів разом з паливом в лічильник потрапляє різного роду сміття збиваючи показники лічильника.
У разі виникнення засмічення необхідно чистити камеру лічильника, паливні магістралі та фільтри тонкого і грубого очищення.
Під час ремонту двигуна пломби знімаються контролером підприємства. По завершенню ремонту необхідне перепломбування.
У всіх інших випадках після встановлення і налагодження параметрів система обслуговування не потребує.
Система контролю витрат пального TORRES — це професійний інструмент з величезним функціоналом. Вона не тільки перешкоджає спробам розкрадання пального, але й надає можливість аналізувати й обробляти накопичену інформацію по техніці, що при вмілому використанні дозволяє налаштувати робочий процес максимально ефективно.