Витратоміри палива DFM Marine
Призначені для контролю витрат палива на морських судах, потужних дизель генераторних установках, локомотивах, пальниках, а також кар'єрної техніки. Витратоміри DFM Marine можуть працювати як автономно, так і в складі різних телематичних і навігаційних систем.
Нова лінійка DFM Marine перейняла краще у менших моделей витратомірів DFM, а крім того, стала точнішою та втілила в собі передові розробки.

DFM Marine 1000
Діапазон вимірювання та точність моделей DFM Marine
Типорозмірний ряд | Стартова витрата*, л/год | MIN витрата л/год | MAX витрата, л/год | Відносна погрішність, %, не більше*** |
DFM Marine 1000 | 10 | 20 | 1000 | ±0.5** |
DFM Marine 2000 | 20 | 40 | 2000 | ±0.5** |
DFM Marine 4000 | 40 | 80 | 4000 | ±0.5** |
*Максимальна порогове значення при якому витратомір починає працювати (вказується для довідки, похибка вимірювання при стартовій витраті не нормується).
**В режимах роботи диференційний / підсумовування похибка не більше ± 1,0% (в залежності від витрат палива в камерах застосовується пари витратомірів).
***При значенні витрат менше 50 л/год можлива похибка не більше ± 1,0%, а в режимах диференційний / підсумовування не більше ± 2,0%
Приклад установки лічильників DFM Marine
ОСОБЛИВОСТІ DFM MARINE
- відповідність вітчизняним і європейським стандартам;
- облік фактичних витрат палива та часу роботи споживача палива, як сумарних, так і окремо для кожного режиму споживання: "Холостий хід", "Оптимальний", "Перевантаження", "Накрутка" і "Втручання";
- захист від несанкціонованого втручання в роботу і накрутки показників;
- вбудована батарея забезпечує зберігання у внутрішній незалежній пам'яті витратоміра всіх результатів вимірювань, Лічильників та Подій;
- установка в паливопровід за допомогою фланцевого або різьбового з'єднання на вибір;
- допускається зняття електронного блоку витратоміра без демонтажу DFM Marine з паливопроводу;
- для установки витратоміра не потрібні прямолінійні ділянки вхідного і вихідного паливопроводів;
- точність показань не знижується при роботі у важких умовах експлуатації, трясці та вібраціях;
- мінімальний опір потоку палива;
- 100% вироблених витратомірів проходячи перевірку на метрологічно атестованій установці;