Диференціальний витратомір палива DFM
Призначений для використання в системах контролю витрат палива, системах GPS / ГЛОНАСС моніторингу транспорту. Регулятор потоку може бути як автономним (диференційний лічильник палива), так і мати інтерфейсний кабель.
Диференціальний датчик палива має дві вимірювальні камери (подачі та "обратки"), що дозволяє монтувати його на техніку без зміни схеми подачі палива. Імпульси з кожної камери обробляються вбудованим чіпом, який вираховує різницю та видає на пристрій, що зчитує готову витрату палива. Кількість імпульсів, що формується датчиком при різниці витрати в магістралях рівній 1 літру, вказується в паспорті обладнання.
Також варто пам'ятати про те, що для забезпечення заявленого рівня похибки датчика витрати палива, диференційний потік (різниця в прямому та зворотному магістралях) не повинен перевищувати для DFM 500D - 250 л/год, для DFM 250D - 150 л/год, для DFM 100D - 50 л/год.
Диференціальний датчик DFM застосовується для вимірювання витрати палива на машинах, де неможливо застосувати однокамерний датчик витрати палива та схему установки з закільцьовування зворотної паливної магістралі.

DFM 250D
Характеристики витрати
Модель | Обсяг камери, мл | MIN витрата в камері, л/год | MAX витрата в камері, л/год | Похибка, ± % |
---|---|---|---|---|
DFM 500 D | 20 | 100 | 500 | 1-3 |
DFM 250 D | 12.5 | 25 | 250 | 1-3 |
DFM 100 D | 5 | 10 | 100 | 1-3 |
ВИБІР ДИФЕРЕНЦІАЛЬНОГО ВИТРАТОМІРА ПАЛИВА DFM ДЛЯ ДВИГУНІВ ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРАННЯ
При прийнятті рішення про застосування диференціального витратоміра DFM на автомобілі слід керуватися значеннями максимального та мінімального потоків палива в магістралях двигуна - живильної та зворотньої. Дані значення можна дізнатися по паспортній характеристиці продуктивності насоса, що підкачує (помпи), встановленого на машині.